Re: a jednak Problem :-( BX Tualatin

Autor: Jacek B (cybek_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 15 Mar 2004 - 11:14:37 MET

> rozkrec obudowe, i sprawdz czy kondesatory kolo procesora nie maja
> "wypuklych czapeczek",
> ja stawiam na zasilanie :))
slyszalem o tym
sprawdze bo narazie nie mam dostepu do komputera.
ale wydaje mi sie ze jak sprawdzalem jakis miesiac temu to nic nie
wskazywalo na wypuke kondensatory.
Ale plyta ma juz 4 latka, i do tej pory chodzil na niej celek 500 na szynie
66, a teraz mam tualatina na szynie 120
czy moglo by to az tak przyspieszyc zniszczenia?
a jak konderki siadly to jakie mam wymienic, moga byc takie zwykle ze sklepu
elektroniczengo , czy mam zamwiac jakies ekstra?
Jacek B