Re: historia RAMu

Autor: BUNIEK (NOSPAMmbuniek_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 15 Mar 2004 - 08:48:44 MET

[ciach] Czy beda wspolpracowac z simmami, czy
> moze simmmow sie pozbyc. I jeszcze jedno - jakiego rodzaju maja to byc
> dimmy? Czy wspolczesne SDRAM 133MHz beda dzialaly, czy moze mam szukac
> starszych kosci?

Proponuje pojechac ne jakas gielde i zakupic starsze kosci i tak sie z
sprzedjacym ustawic ze bedzie je mozna podmienic jak nie beda dzialaly
problem polega na ty iz nowe kosci jak rusza co nie jest takie oczywiste
jakby sie wydawalo moga byc widziane jako kosci polowe mniejsze np. 128
wsadzisz a masz 64 MB itd. mieszac tez bym nie proponowal.

PS. za ile chcesz sie pozbyc simow :)

--
Pozdrawiam
BUNIEK