Re: Reset komputera - pomocy

Autor: Piotr K. (pk_at_idf.wywal.pl)
Data: Mon 15 Mar 2004 - 00:51:56 MET

Zacny Murof wszem tu ogłosił
> Witam,
> Czy ktoś z grupowiczów orientuje się jaka może być przyczyna resetowania
> sie komputera w czasie pracy? Komputer mi sie resetuje nagle np. w czasie
> uruchamiania, w czasie pracy Windowsa. Czasami reset mam miejsce po 10
> sekundach a czasami po 2 godzinech. Wymieniłem juz pamięć ale to pomogło
> tylko na krótką mete ponieważ dalej sie resetuje.
> Dodam, że uzywam XP, płyta to Gigabyte K7 Triton, procesor Athlon 200.
> Jeśli ktoś ma jakieś podejżenia to prosze o rady.
> Komputer ma dopiero 3 miesiące - wszystko jest na gwarancji. Problem w
> [...]

1. Wirus Blaster,
2. Zasilacz,
3. Niskie (skaczące) napięcie w sieci elektrycznej
4. Zmień wykładzinę (dywan) na bawełniany lub PCV, albo przestaw komputer do
innego pokoju
5. Zacznij się ubierać w coś co nie "strzela"
6. Nie siadaj do kompa ze świeżo wysuszonymi po kąpieli włosami (to samo
tyczy się osób przebywających w pobliżu)
7. Nie używaj oświetlenia halogenowego
8. Nie odkurzaj i nie pozwalaj odkurzać podczas pracy kompa
9. Jak to nie pomoże, kup sobie kota. Jeśli położy się na (przy) komputerze,
to go przestaw tam, gdzie się kot nigdy nie kładzie.
10. Jeśli warunki 1-9 zostały spełnione - oddaj kompa do serwisu.

Chociaż powyższe uwagi są dla niektórych może śmieszne, ze wszystkimi miałem
do czynienia w praktyce i radzę mieć je na uwadze! Nadmieniam, że mam kota -
w domu. Jeszcze nigdy nie położył się przy komputerze, a u qmpla jego kot
kładł się na obudowie - ten to miał problemy. Po umyciu włosów siadam do
sprzętu z mokrą głową (nigdy nie używam suszarki). Odkąd komputer stoi na
linoleum, jeszcze się nie przepalił etc...

--
-----Piotr K.