Re: jak przegrac boot sektor

Autor: Krzysztof Pawleta (pawletak_at_onet_ZAMIEN_poczta.pl)
Data: Sun 14 Mar 2004 - 12:07:05 MET

"mr.M" wrote:

> Witam mam taki problem otórz potrzebuje przegrac boot sektor z jednego
> dysku na drugi.

Wszystko zależy, o jakim BootSector mowa:
 - jeżeli jest pozawindosowski, to Ghost przegrywa bez problemu;
 - ale jeżeli mowa o tym wbudowanym w WinME/2k/XP (czyli chodzi
o możliwość wyboru typu system 9x <-> NT), to może być kłopot:
operacja powiedzie się, jeżeli dyski mają DOKŁADNIE ten sam rozmiar
i typ FAT, ale jeżeli dyski są różnych rozmiarów, to będzie problem!

Cała sprawa "rozbija" się o plik 'BOOTSECT.DOS' - ale na szczęście można
sobie z tym poradzić (podpowiem: ja używam SYS+DISKEDIT ;-)

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak_at_poczta.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|