Re:wirus w boot sektorze

Autor: Zygi (creapi_at_poczta.fm)
Data: Sun 14 Mar 2004 - 23:01:57 MET

Cześć Paweł,

W Twoim liście datowanym 14 marca 2004 (22:29:01) można przeczytać:

P> właczenie antyvira w biosie o ile mysle logicznie nic nieda-
P> Bo chroni to przed wirusem- fakt- ale jeżeli go tam przed właczeniem
P> funkcji nie było-.
P> potem to nie ma znaczenia.
P> czy nie :) ?

Ja mówiłem o WY-łączeniu "Virus protection" w biosie. Na wypadek gdybyś niechcący włączył i przy starcie sugerował się komunikatem tegoż.
Ta opcja potrafi zareagować alarmem na całkiem niewinny boot loader, albo disk manager. Niekoniecznie musi to być wirus.
A tak w ogóle to jak wykryłeś tego wirusa?

Zapodaj:

fdisk /cmbr

a potem reset kompa i podział na partycje.

--
Zygi