Epox + Pentium sie nie restartuja

Autor: ZOMO (fuckonet_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 14 Mar 2004 - 20:23:30 MET

mam plyte Epox KP6 BS (dual ale uzywam jednego procesora)
i od czasu kiedy zapialem na niej Pentium III 700
windows sie nie restartuje :-(

po: Zamknij system windows - Uruchom ponownie:
dziala plyta, swieci sie dioda dyskow ale nie uruchamia sie
windows - system stoi .... - nie dziala grafika (wylacza sie
monitor) ale np. wlaczona wczesniej plyta muzyczna w
napedzie CD dalej sie odtwarza.... to samo wystepuje
po wcisnieciu RESET.... windows rusza dopiero kiedy
kompletnie wylacze komputer
(5 sekund na glownym przycisku)

problem pojawia sie tez na innym Pentiumie 700, ale juz
nie mam takich objawow kiedy zapne na tej plycie
Celerona 1GHz ? - cos nie tak z pentiumami ??

zauwazam tez mniejsza stabilnosc systemu
przy pracy na P3, komputer czesciej sie wiesza
i robi to przy mniejszej ilosci otwartych okien
niz w przypadku Celerona (temperatury procesorow
caly czas w normie tz - 30-35 C)

ZOMO