Re: laptop do 6 klockow

Autor: Jarosław Adamski (jaroslawadamski_at_neostrada.pl)
Data: Sun 14 Mar 2004 - 18:42:23 MET

moge Ci sprzedac mojego ma niecaly miesiac za 7klockow firmy microstar p4
3.06 GHz z 512 ramu grafika radeon mobility 9700 z 64 ramu (mozliwosc pracy
dwumonitorowej) ,combo dvd +- , hdd 60gb,ma czytniki 4 typow kart typu
flash,fire wire,4x USB 2.0,
win xp home edition oem po niemiecku,power dvd, pinacle studio, nero burning
rom, torba (hama)