Re: cooler

Autor: Kalik (paweltom_at_wp.pl)
Data: Sun 14 Mar 2004 - 18:50:29 MET

> Zalmana CNPS7000A-Cu
> http://www.4max.com.pl/produkt.asp?g=24&gg=19&id=27

Ok. Ale czy na pewno będzie pasował. Teraz mam kwadratowy radiator a ten
jest okrągły. Poza tym to jest procesor Prescott a słyszałem że on bardzo
się grzeje. W takim programiku fabrycznie CPU fan jest nastawiony na minimum
3000 rpm a średnio zasuwa 3150. Czy na pewno mogę proponowany przez Ciebie
system zastosować? Komu zlecić wymanę, bo sam nie chcę się dotykać do
procesora.