Re: Jaka płyta do Athlona?????

Autor: Jakub Kuźma (qoobaa_at_o2.pl)
Data: Sun 14 Mar 2004 - 16:32:38 MET

14 Mar 2004 06:27:22 -0800, na pl.comp.pecet, daxer napisał(a):

> Jaką płytę polecilibyście mi do Athlona 2400 lub 2600.
> Zastanawiam się nad ECS L7S7A2L SIS746 lub ASRock K7S8X R3.0 ale
> opinie na temat tych płyt są bardzo różne.
> Może jest jeszcze jakiś inny sensowny wybór? Nie chciałbym wywalić
> kasy w błoto.

Ja kupiłem na ECS L7S7A2L. Szukałem jej na miejscu w Oświęcimiu, ale
wszyscy mi ją odradzali itp... Kupiłem na Allegro xa 140 zł, do płytki
dołączony był czytnik kart flash. Czasem przy włączaniu płyty trzeba
dodatkowo nacisnąć RESET, bo nie chce zapalić. Po uruchomieniu płytka
chodzi bardzo stabilnie, nie zawiesiła mi się jeszcze ani razu. Mam na niej
starego Athlona XP 1600+ (jeszcze Palomino) i 256 MB DDR 333 MHz (TWINMOS).
Jak na ECS możliwości OC są bardzo ciekawe, ale póki co wydajność mojego
procka w zupełności mi wystarcza. Regulacja FSB od 100-200 MHz z krokiem 1
MHz, regulacja napięcia procesora i napięcia zasilania pamięci (procentowo
- kilkustopniowa). Ogółem polecam tą płytkę - stosunek jakości do ceny jest
niebywały (po sprzedaży czytnika płytka wychodzi ~110 zł).