Plyt Glowna ok. 400 zlocisz ?? Oczy wisnie OC itd. :)

Autor: Patryk Trojanowski (pacio_at_notofrugo.com)
Data: Sun 14 Mar 2004 - 15:31:48 MET

Wiem, ze wy starzy wyjadacze wiecie DUZO i mozecie mi pomoc. Ja myslalem nad
Asus'em A7N8X-X ... ale naczytalem sie glupot i teraz mi w glowie cos kole
Abit'a NF7S. A moze Soltek SL-75FRN2-L lub (podobno fajna, tylko cos mnie
firma nie przekonuje :) ) Chaintech ZENITH 7NJS (moze byc droga co :) ??).
Jesli lamie netykiete to prosze mi pisac co i jak. Z gory dzieki.