Re: Re: >>Dysk padł (dymek) The End -Pytanko ... <<

Autor: beriam (beriamWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 14 Mar 2004 - 14:57:48 MET


Czyli jest szansa na pozytywne rozpatrzenie mojej reklamacji ??
A jaki czas mniej wiecej potrzebowali na zdjagnozowanie dysku ??
Najbardziej boleje nad utrata danych :(

Pozdrawiam serdecznie M.

>Użytkownik "BrainDamage" <BrainDamage_at_gnidywrzadzie.com> napisał
> wiadomości news:pan.2004.03.14.12.12.03.528576_at_gnidywrzadzie.com...
>
> > wypalona elektronika i sprzedawcy wina?
>
> Sprzedawcę obowiązuje rękojmia na sprzedawany towar.
> Jak ci się spali scalak w zasilaczu na gwarancji to czyja będzie wina?
> Może świętego Mikołaja ;)
> Poczytaj nowe przepisy na temat rękojmi i gwarancji.
>
> --
>        +++
>       (o|o)
> /--oOO--(_)--OOo--\
> |       Net       |
> \-----oOo-oOo-----/
>

-- 
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 13:57:01 MET DST