Autor: Net (netsec_at_o2.pl)
Data: Sun 14 Mar 2004 - 12:37:15 MET
Użytkownik "seba" <seba_at_wd.wroc.pl> napisał w wiadomości
news:3mhhmc0rlb9f$.dlg_at_seba.com...
> Szczerze mówiąc to mocno się zdziwię jeśli sprzedawca wymieni ten dysk
Ciekaw jestem na jakiej podstawie sprzedawca, miał by nie wymienić tego
dysku?
To że scalak się spalił, o niczym nie świadczy. Jeśli nie uwzględni
reklamacji, to ma dwa tygodnie zgodnie z prawem na pisemne ustosunkowanie
się do reklamacji. Jeśli tego nie zrobi to śmiało uderzaj do federacji
konsumentów. Takie działanie wystarczająco zadziała. Pamiętaj o pisemnym
potwierdzeniu oddania dysku do serwisu z wpisaną datą i opisem
uszkodzenia. Sprzedawcy robią ludzi w konia bo ci nie wiedzą jakie mają
prawa.
Polecam to miejsce
http://www.federacja-konsumentow.org.pl/modules.php?name=News&new_topic=10
-- +++ (o|o) /--oOO--(_)--OOo--\ | Net | \-----oOo-oOo-----/
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 13:56:58 MET DST