Re: >>Dysk padł (dymek) The End -Pytanko ...<<

Autor: Net (netsec_at_o2.pl)
Data: Sun 14 Mar 2004 - 12:37:15 MET


Użytkownik "seba" <seba_at_wd.wroc.pl> napisał w wiadomości
news:3mhhmc0rlb9f$.dlg_at_seba.com...

> Szczerze mówiąc to mocno się zdziwię jeśli sprzedawca wymieni ten dysk

Ciekaw jestem na jakiej podstawie sprzedawca, miał by nie wymienić tego
dysku?
To że scalak się spalił, o niczym nie świadczy. Jeśli nie uwzględni
reklamacji, to ma dwa tygodnie zgodnie z prawem na pisemne ustosunkowanie
się do reklamacji. Jeśli tego nie zrobi to śmiało uderzaj do federacji
konsumentów. Takie działanie wystarczająco zadziała. Pamiętaj o pisemnym
potwierdzeniu oddania dysku do serwisu z wpisaną datą i opisem
uszkodzenia. Sprzedawcy robią ludzi w konia bo ci nie wiedzą jakie mają
prawa.
Polecam to miejsce
http://www.federacja-konsumentow.org.pl/modules.php?name=News&new_topic=10

-- 
        +++
       (o|o)
/--oOO--(_)--OOo--\
|       Net       |
\-----oOo-oOo-----/


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 13:56:58 MET DST