Re: jaką częstotl. PCI wytrzyma HDD?

Autor: maX (aver_at_interia.pl)
Data: Sun 14 Mar 2004 - 11:51:26 MET

Użytkownik "JarekJ" <przyjaciel505_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Z tego co wiem, to HDD jest najbardziej wrażliwy na podkręcanie magistrali
> stąd moje pytanie - do ilu można podkręcać i jak mi udowodnicie, że to
> bezpieczna granica?

Podkręcaj "umiejętnie" w takim zakresie częstotliwości że dzielniki
magistral już się przełączą na następny poziom. Co prawda częstotliwości
magistral będą wtedy lekko zaniżone (np. PCI 30 MHz, AGP 60 MHz), ale nic
się wtedy nie posuje, a ich "spadek" wydajności będzie praktycznie
niezauważalny.

--
[ Max : ECS K7VZA 3.0 + Duron 1300 + Spire ]
[ 512 MB PC100 3-3-3 + Ati Rage 128 BBA ]