duron 1.6 i abit kt7a-raid

Autor: liet (liet-kynes.WYCIAHCAJ-TO_at_gazeta.pl)
Data: Sun 14 Mar 2004 - 10:48:37 MET

Witam
Wpakowałem nowego procka jak w temacie do plyty jak w temacie :)
i mam problem: plyta pokazuje mi Unknown CPU Type 1600MHz, i zauwazylem
jedna rzecz: nie moge zainsatlowac Windowsa 2k ani XP: instaluje sie, i
w pewnym momencie, po skopiowaniu plikow i restarcie, wywala niebieski
ekran i wisi. mialem jeszcze duronka 1GHz to sobie zainstalowalem winde
na nim, a nowego procka wlozylem po instalacji i jest ok.
Bios najnowszy, z 2002 roku... raid wylaczaony.
Jeszcze jedno: mam karte PowerColor Radeon 9100L i nie moge obejrzec
zadnego filmu: albo reset po kilku sekundach albo blue screen.
Wszystkie bajery w rodzaju Fast Wries powylaczane, stery Omega
najnowsze.
Bede wdzieczny za pomoc :)
Pozdrawiam
marcin