Re: ECS K7S5A i brak dzwieku mimo wlaczenia SB Live 5.1

Autor: Wiktor S. (wswiktor_at_poczta.fmv)
Data: Sun 14 Mar 2004 - 10:34:49 MET

SB

Jak wkładasz Live'a to wyłącz to co jest na płycie w BIOSie...
I upewnij się że dźwięk nie jest wyciszony ;-)

> Ja bym raczej zaczął od przeinstalowania sterowników dźwięku. Dźwięk
> onboard w tej płycie jest bardzo kapryśny. Mnie np. karta się zawieszała
> gdy uruchamiałem iskrową zapalarkę w kuchni gazowej.

A wczoraj jak musiałem wyjąć Live'a to za cholerę nie mogłem uruchomić
dźwięku na płycie... stery się instalują, urządzenie działa w menedżerze
urządzeń, ale wywalało że urządzenie nie może odtwarzać i koniec.

--
Azarien
e-mail:  wswiktor.fm<dot>interia.pl<slash>mail.html