Re: pentium 4 3.0ghz kontra amd atholn 64 3200+

Autor: DeJotPe (thejotpe_at_potcza.oent.pl)
Data: Sun 14 Mar 2004 - 08:21:37 MET

Użytkownik "fv" <fake_at_cybax.com> napisał w wiadomości

> No psiakref. Raz piszecie tak, raz inaczej - zdecydujcie się, bo znowu
> na lamera wyszedłem powtarzając za 'ekspertami z pcp' ! ;-)

prawda jest taka ze jak sie ukazały to patrzac na testy (ktore jeszcze nie
były optymalnie zoptymalizowane dla p4) athlon 1800+ w najgorszym tescie w
jakim wypadł wypadał na równi z p4 1,8 a w najlepszym nawet szybciej niz
p4 2,0. Potem ludzie nauczyli sie _wykorzystywac_nowa_architekture_ p4 i
athlon 2800 w najlepszym tescie wypadał na rowni z p4 2800, a czasami
nawet athlon 3000 wypadal od niego wolniej...
  kiedys w chipie czy enterze był taki artykół "prawda według sysmarka"
i zaleznie od wersji sysmarka (opiera sie na beżących programach takich
jak ms office) te same procki w kolejnych latach układały sie tak:
szybssze amd, w nastepnym roku równo, a potem szybsze p4 (na tych samych
prockach!) Nie wiadomo na ile to wynik optymalizacji kodu dla p4 a na ile
wynik "sponsoringu" sysmarka przez intela...