Re: Markowe podzespoły

Autor: key (keyloUsunTo_at_pocztaBezSpamuonet.pl)
Data: Sun 14 Mar 2004 - 01:31:25 MET

"slawek" <noorder_at_wp.pl> wrote in message
> Witam,
>
> nie wiem może to głupie pytanie ale jak sądzicie czy dokładnie do pamięci,
> kart graficznych tych kiludziesięciu złotych więcej jest opłacalne aby
mieć
> powiedzmy GF markowego a nie OEM, czy też pamięc markową.
> Wiadomo, ze logicznie rzecz biorąc lepiej markowe ale chodzi mi o to, czy
> oszczędzanie na tym ma sens ? Tu kilkadziesiąt złotych tam kilkadziesiąt i
> na całym kompie zawsze to już mniej.
>

> Sławek

roznie to bywa.
czesto jednak "markowe" (czyli najczesciej: drozsze) czesci sa skladane z
lepszej jakosci elektroniki (np. szybsze pamieci), czasem sa tez lepiej
chlodzone, lepiej zaprojektowane na plytce, itd.
takie podzespoly sa tez przez to bardziej odporne na OC.
pytanie: "czy warto oszczedzac?"
to tak, jak z kazdym innym zakupem. zawsze warto poczytac troche testow i
wybrac to, do czego uzywasz komputera.
muzyk kupi nawet jakas stara grafike, zeby zostawic wiecej szmalu na
wielokanalowa karte dzwiekowa.
grafik zadowoli sie zintegrowanym kodekiem dzwieku, ale kupi porzadna,
dobrze chlodzona grafike.
trudno okreslic generalna zasade, ale powodzenia w zakupach ;]