Re: 3d mark 2001

Autor: Wojciech Michalczuk (wmichal_at_nie-spamuj.gazeta.pl)
Data: Sun 14 Mar 2004 - 00:53:42 MET

Niejaki marcus075 twierdzi jakoby:

> hm... ja mam podobne doświadczenia z rivką:) miałem jakiś czas tnt2 na pci i
> nawet mi fifa 2003 poprawnie działała [pomijając to, że kursor w winxp
> chodził skokowo jak miał pod sobą cień...]

U mnie Riva również tydzień działała na AthlonieXP 2000+ (czekałem na
GF4), i po wrzuceniu odpowiednich sterów żadych anomalii 2D nie zauważyłem.
Pomijam to, że GTA3 cięło dosyć przykro, ale nie o tym teraz rozmawaimy :)

--
Jest to moje zdanie i ja je całkowicie podzielam.      (c) Henri Monnier
       \\|||//