Re: LCD Belinea- co sadzicie?

Autor: Wojciech Michalczuk (wmichal_at_nie-spamuj.gazeta.pl)
Data: Sun 14 Mar 2004 - 00:50:08 MET

Niejaki Andre twierdzi jakoby:

> no wiec jak sie okazuje subiektywne oceny grupowiczow nie potwierdzaja tej
> teorii.... 16ms neca ponoc nie sa takie dobre.... ale mnie osobiscie
> spodobala sie ta belinea. na moje oko nie zauwazylem smuzenia ale nie
> sprawdzalem przewijanego tekstu...

Hmm... to już są jakieś spiskowe teorie :) Mi ta Belinea nie odpowiada
ze względu na to właśnie 25ms, oraz ze względu na wbudowane głośniki,
których nie potrzebuję i nie chcę.

Ja patrzę w stronę LG 1710B. Dane techniczne ma bardzo dobre, cenę
również, ale opinie użytkowników sa różne. Tak więc nie wiem co zrobić.
Może rzeczywiście rzucę okiem w kirunku tej Belinei.

--
Jest to moje zdanie i ja je całkowicie podzielam.      (c) Henri Monnier
       \\|||//