laptop do 6 klockow

Autor: mops (mops_at_gold.pl)
Data: Sat 13 Mar 2004 - 23:52:47 MET

Czesc;

Od dluzszego czasu szukam laptopa do 6kplz i mam zgryza coraz wiekszego.
Na poczatku bylem happy bo za ta kase mialem dopasiona actine, maxdate czy
ca ale po poczytaniu archiwum grupy odechcialo mi sie tego "szrotu"
No i tera pytanko - co za 6kpln kupic?
Toshiba dosc droga i z tego co na grupie znalazlem coraz bardziej
awaryjna... Moze jakis acer albo hp tudziez F-S?
Cennikowo opieram sie o www.komputronik.pl bo w moim swietym miescie maja
sklepy wiec mam pod reka kogo opieprzac jak cos siadze ;-) No i ceny maja
chyba konkurencyjne.
Pomozcie ludzie bo juz mi czacha dymi i naprawde nie wiem w co sie w koncu
wpakowac jesli chodzi o model.

Z pozdro
Mops