Odp: prośba o ocenę zestawu

Autor: discounter (discountusunmnie_at_interia.pl)
Data: Sat 13 Mar 2004 - 20:06:53 MET

Użytkownik B_at_rt <bartwer_at_poczta.neostrada.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:c2vktm$bo6$1_at_atlantis.news.tpi.pl...
> Do muzy starczy taki komp bez problemu. Ale dysk to co najmniej 80 GB, po
> pierwsze 40 GB sie barrdzo nie oplaca, a po drugie taka 40 raz dwa muza
> zawalisz. Ale chyba zadnej grafy nie policzyles albo sie przejzalem. A
> plytke w twoim przypadku bym wziol z wbudowana grafa. A monitorek stary?

Monitorek już nie pierwszej młodości, 4 lata będzie , model OPTIView 15 L
A grafa to hehehe ten voodoo 3000 planuję zostawić, nigdy nie używałem kompa
do giercowania więc...
chyba, że zintegrowaną rozważę w takim razie. Dysk wiem, że się wybitnie 40
GB nie kalkuluje...ale z czegoś muszę obciąć na kosztach i już :)
pozdr.

discount.er