Odp: prośba o ocenę zestawu

Autor: discounter (discountusunmnie_at_interia.pl)
Data: Sat 13 Mar 2004 - 20:16:27 MET

Użytkownik PARKER <adamparker_at_NOSPAM.gazeta.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:c2vle6$378$1_at_nemesis.news.tpi.pl...

> Hmmm.
> Do Twoich zastosowań kupiłbym porządny monitor - 17 " i może raczej
> upgrejdował posiadany system lepszą grafikę, powiekszeniem pamięci,
> dodanie większego HDD i jeśli jest mozliwość daniem szybszego procka.
> Napisz co teraz masz...
>
> PZDR
> Adam

co teraz mam... celeron 400 i uwaga : całe 2 GB hdd :) Więc 40 GB naprawdę
mi wystarczy.
Monitor odpada, jakoś jeszcze przeżyję na tej 15,

pozdrawiam

discount.er

ps: przepraszam bardzo wszystkich za 4 takie same posty, mój OE zwariował