Duron@Athlon - watpliwosci natury technicznej

Autor: Igor (grogi_at_poczta**wp.pl)
Data: Sat 13 Mar 2004 - 20:11:37 MET

Witam,

   Przymierzam sie do przerobienia mojego Durona 1600 w Athlona (czekam
tylko na mocniejszy zasilacz, bo obudowowy Codegen to nie jest to, co
tygrysy lubią najbardziej).

   Procek nie ma juz mostkow na wierzchu, aby sie do nich dostac,
musialbym drapac laminat. A moze wlanie w wypalone laserem dziury
lakieru przewodzącego (Electronu) jest bezpieczne? Numer taki z
pewnoscia by nie przeszedl jesli chodzi o mostki L1 (warstwa
uziemienia). Nie jestem pewien, czy przy L5 tez wystapia podobne
problemy... Probowal juz ktos tego?

   Serdecznie pozdrawiam
      Igor