Odzyskiwanie plikow po formacie.

Autor: JacKy (anty_at_spam.nie.podaje.publicznie.pl)
Data: Sat 13 Mar 2004 - 17:34:49 MET

Witam. Mam taki problem, otoz sformatowalem swoj dysk podzielony na 3
partycje, i zrobilem z niego 1 partycje. Czy da sie odzyskac dane z tego
dysku, ktore znajdowaly sie przed tymi operacjami? Znalazlem taki programik
GetBackData, ale on znajduje tylko pliki, ktore zostaly usuniete po
formacie. Wtedy bylo 3x FAT32, teraz mam 1x FAT32. Dodam, ze formatowany byl
metoda "format c:" bez zadnych dodatkowych przelacznikow