Re: geforce2 bez wiatraczka

Autor: Thanatos (xemlfvrx_at_npa.vagreargqfy.cy)
Data: Sat 13 Mar 2004 - 16:14:04 MET

Dnia Sat, 13 Mar 2004 10:51:41 +0100, Tomasz Chmielewski
<tch_at_nospam.unc.edu> napisał:

> Czy da sie gdzies kupic wiatraczki do geforce2? Nigdzie nie znalazlem.
>
> Czy jak po prostu odmontuje wiatraczek (bo strasznie halasuje), to czy
> karta sie po prostu spali (jak wiatraczek nie dzialal, to nic jej nie
> bylo).

Widziałem zestawy wentylator + radiator, komplet za ok 25. zł. Próbowałem
też w miejsce oryginalnego zestawu zamontować radiator od Rivy TNT 2 ale
komputer się resetował po tym. Na radiator Zalmana nie mam miejsca bo
niżej siedzi sieciówka a wolnych slotów też brak. Kupiłem termiczny
kontroler prędkości Tracera i podłączyłem do niego oryginalny wentylator.
Kiedy chce mam ciszę, jak słuacham muzyki podkręcam obroty i nie martwie
się o tempaerature, a w nocy na minimum i robi się cicho ale niestety
gorąco. Póki co komputer się nie resetuje z powodu temp. grafiki.
Podsumowując, jak masz miejsce, to polecam chłodzenie pasywne, np ten
radiator Zalmana, cieszej napewno nie będzie.

--
pozdrawiam
Krzysiek