Re: Czy kupować ?

Autor: zh (haron29_SPAM_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 13 Mar 2004 - 16:09:04 MET

Użytkownik "RuDy" napisał w wiadomości
> Czy kupować Monitor LG F700P 17'' + Ge Force FX5200 128mb, 128bitowa ??
> I czy ten monitor obsługuje 100hz odświeżania przy rozdzielczości
> 1024x768 ??

Nie wiem jak inni, ale ja mam bardzo nieciekawe doświadczenia
z monitorami LG, szczególnie Flatronami F700 B/P.

Z kilkanastu szt., które sprzedałem w ciągu 3 mies w początkach
zeszłego roku, ponad połowa nie wytrzymała bez kontaktu serwisem
LG więcej niż 6 miesięcy.

Dla porównania w ciągu dwóch lat sprzedaży kilkuset NECów / Mitsubishi
nie było ani jednej awarii ! I NEC sam płaci za transport w obie strony.

pozdr
zh