Re: 3d mark 2001

Autor: Wojciech Michalczuk (wmichal_at_nie-spamuj.gazeta.pl)
Data: Sat 13 Mar 2004 - 15:20:08 MET

Niejaki ggs twierdzi jakoby:
> "lexking" <lexking_at_poczta.onet.pl> wrote in message

> I tu lezy tylko problem.
> Nigdy nie bylem zwolennikiem nvidii ale na tyle wiem jedno ze tnt2 m64 to
> totalna katastrofa.

Khem-khem.
W czasach świetności Rivy, TNT2 M64 miało najlepszy stosunek możliwości
do ceny. 4 lata temu ATI nie miało _nic_ do powiedzenia w tym segmencie
cenowym, a TNT2 ściagała się z Voodoo3 (które, tak na marginiesie, walkę
tę przegrało).

Użytkuję M64 firmy NoName już 4 rok, obecnie w drugim komputerze, i
nigdy na nią nie narzekałem (biorąc pod uwagę naturalnie jej możliwości,
bo wiem że nie ma sensu narzekanie, że GF4 jest szybszy).

--
Jest to moje zdanie i ja je całkowicie podzielam.      (c) Henri Monnier
       \\|||//