Re: Czy kupować ?

Autor: morpheus (mrusUSUN_TO_at_interia.pl)
Data: Sat 13 Mar 2004 - 15:22:24 MET

Użytkownik "RuDy" <rudy_at_master.pl> napisał w wiadomości
> Czy kupować Monitor LG F700P 17'' + Ge Force FX5200 128mb, 128bitowa ??

czy warto kupowac ta karte to zalezy do czego chcesz ja wykorzystywac, jesli
do gier to zdecydowanie za slaba, ale do biura jak najbardziej
128MB pamieci jest zdecydowanie nieprzydatne dla takiej karty i szkoda
przeplacac

> I czy ten monitor obsługuje 100hz odświeżania przy rozdzielczości
> 1024x768 ??

dla F700P maksymalne odswiezanie w tej rozdzielczosci to 115Hz

pozdrawiam
morpheus