Re: geforce2 bez wiatraczka

Autor: Dafi (axau_at__nospam_.gazeta.pl)
Data: Sat 13 Mar 2004 - 13:19:44 MET

Uzytkownik "Tomasz Chmielewski" <tch_at_nospam.unc.edu> napisal w wiadomosci
> Witam,
>
> Mam karte graficzna geforce2, z wiatraczkiem.
>
> Niestety od jakiegos czasu strasznie halasuje, czasem sie zacina (wtedy
> jest cicho).

Odkrecic wiatraczek od radiatora, odkleic spod spodu naklejke (jesli jest),
puscic mu na oske kropelke oliwy, smaru (np. taki do lancuchow rowerowych)
czy innego ustroistwa. Zakleic naklejke i zamontowac spowrotem na radiator.

Dafi