Duży Problem

Autor: Gazeta (madmax81_at_poczta.interia.pl)
Data: Sat 13 Mar 2004 - 13:03:33 MET

Witam

Dużo miałem przygód z windowsem i komputerem , ale takich cudów jeszcze nie
widziałem .

Sprzęt to MSI KT3 Ultra na KT333 , 512 DDR , GF2
WinXP SP1 Eng

Po włączeniu kompa wszystko się normalnie ładuje aż do momentu w którym
pokazuje się okno logowania windows - klawiatura i myszka nie reagują , ale
komp się nie wiesza , jak wcisne przycisk Power to windows się zamyka i komp
się wyłacza .
Sprawdzałem antywirusami i nic nie znalazł , uruchamiałem kompa po
odłączeniu od sieci , zainstalowałem windowsa od nowa , już mi się
kombinajcje kończą !!
Myślałem że skoro klawiatura i mysz nie reagują to to ich wina , ale
zmieniłem klawiature i mysz i to samo :-(

CO ciekawe komp w trybie awaryjnym normalnie się uruchamia .
Mam też WinMe na drugim dysku - tutaj nie ma żadnych objawów , więc wychodzi
na to że to wina winXP . Ale przeinstalowałem windowsa i to samo !

Czy już czas napisać list do Strefy 11 ?? ;-))

Z góry dziękuję za pomoc