Re: Mysz optyczna

Autor: Saiko Kila (fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy)
Data: Sat 13 Mar 2004 - 11:01:19 MET

Proces Michal Bien <mbien_at_wywalto.uw.edu.pl> zwrócił błąd:

> Jak dla mnie wygodniejsze od lowendowych Logitechow.

Mam tak ladnie wyprofilowanego Samsunga jak u zadnego Logitecha nie
widzialem. Przeznaczony jest raczej dla kobiety, bo malutki. Ale juz takich
chyba nie sprzedaja.

> Jaki klawisz?

Nie, no jak ktos ma problem z celowaniem i wlaczony autofire to szybciej mu
padnie klawisz reload, oczywiscie.

--
Saiko Kila - My email is ROTten. UnROT13 and cut cutme - GG: 4088862
"Heavy is good, heavy is reliable. If it doesn't work you can always