Re: Audigy vs Audigy 2 vs Hercules GS Fortissimo 7.1

Autor: stefe (fgrsr_at_cbpmgn.sz)
Data: Sat 13 Mar 2004 - 09:35:35 MET

Dnia 2004-03-13 03:30, lazik_s napisał(a):

> A nie lepiej pozostawić to co jest i zakupić amplituner DD? Do tego
> porządne głośniki a nie jakieś satelitki? [...]

szczegolnie, ze 500 zloty jest cena zaporowa.

a co do kart... hmm... uzywam hercules, co prawda nie do zabawy w
nagrywanie muzy, ale slucham muzy (karta podlaczona do zewnetrznego
wzmacniacza stereo) i gram w kilka gierek... niestwierdzilem problemow.
dzwiek swietny (lepszy niz w Live), nie ma problemow ze sterownikami
(windows 2000)... ogolnie jestem zadowolony.

--
Pozdrawiam *stefe*
*GG* 1343214 *ICQ* 153770834