Odp: Partition Magic 7 - POMOCY

Autor: Paweł (USUN_TEN_NAPISpawelral_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 13 Mar 2004 - 08:33:35 MET

w fdisku usuń wszstko, i zrób format całego dysku.
Następnie podlacz dysk pod inny komputer i odpal program easy recovery i
jest tam opcja "odzysk danych ze sformatowanego dysku.
Przeskanuje dysk i wypisz co odzyskał. Nastepnie musiz to przekopiować na
inny dysk niż ten z kórego następuje odzysk.

Ja kiedyś mialem podobnie tzn partition magic sie wysypał, Co prawda potem
nie robiłm formatu tylko od razu próbowąłem odzyskać dane,
odzyskałem 80-90% a że dużą cześcią były mp3, niekóre mp3 sie "pomixsowały"
czyli co innego pisąło w tutaule a co innego leciało- dodatkowo jeden
kawąłek skąłdał sie czasami z 3 róeżnych innych .
Ale odzyskałem całkiem sporo...