Re: Audigy vs Audigy 2 vs Hercules GS Fortissimo 7.1

Autor: TK (nospam-kochmans_at_polbox.com)
Data: Fri 12 Mar 2004 - 19:05:26 MET

Użytkownik Norbert napisał:
> Mam Live 5.1 i zestaw glosnikow creative DTT 2200 5.1
>
> Naszlo mnie by sprzedac to co mam ( przynajmniej sama karte ) i kupic cos
> z powyzszych.
> Nie ukrywam tez ze w najblizszym czasie o ile nie jednoczesnie bede chcial
> sprzedac moje glosniki i kupic cos 7.1 .. prawdopodobnie creative 7700.
>
> Pomozcie zdecydowac jaka karte muzyczna wybrac.
> Zalezy mi na dzwieku 7.1 i ogolnie parametrach karty.

Jesli ma byc dzwiek 7.1 to odpada Audigy i Audigy 2, bo ta pierwsza
obsluguje tylko 5.1 a druga 6.1. Pozostaje Audigy 2 ZS no i ten Hercules.

> Karta ma byc do gier,

Tu lepsze pewnie bedzie Audigy 2 ZS ze wzgledu na lepsza obsluge EAX 4

>dvd, tworzenia amatorskiego muzyki przy wspolpracy z
> keyboardem yamaha oraz ogolnie do zastosowan multimedialnych.

A tu pewnie lepszy bedzie Hercules, ale jesli ktos ma inne zdanie, to
nie bede sie upieral.