Celeron 1.2 GHz temperatura

Autor: Jacek B (cybek_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 12 Mar 2004 - 21:43:31 MET

Witam.
Mam Celka 1.2 GHz postawionego na BX. Dziala to u mnie juz dwa dni.
Od wczorajszego dnia procek jest podkrecony na 1.45 GHz (FBS 120).
Testuje go teraz programem CPU Stability Test oraz miedzyczasie robie
nieskomplikowane renderingi (radiosity) w Micorstation i zauwazylem ze
srednia temperatura to 47 C, max wachania to 49
a normalnie bez obciazenia to 44 C. Co sadzicie o tych wartosciach???
Bez podkrecania procek mial okolo 42 C.

Jacek B