Re: problem z procesorem

Autor: hagal (proxxi_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Fri 12 Mar 2004 - 20:24:47 MET

Tomasz Potega <shadow_at_manta.univ.gda.pl> napisał(a):

> znaczy masz problemy z pamieciami prawdopodobnie (lub plyta).
> kupiles calosc czy tylko procesor? bo jesli sprzedawca wcisnal Ci sprzet na
> 100 MHz, to zaczyna to byc podejrzane.
>
> pozdrawiam,
> shadow
kupowalem oddzielnie plyte i oddzielnie procka ale procka dal mi AthlonaXP
1,048GHz mimo ze w rachunku jest jak wol ze mial byc Duron 1,4 oem i dlatego
prosze o rade bo nie wiem czy kombinowac cos na sile i zostawic tego Athlona
czy poprostu rzadac zamiany
pozdrawiam
<...chciec to nie wszystko,trzeba miec jeszcze wiedze...>