Re: notebook i centrino a celeron

Autor: marco (zgr.mw.ANTYSPAM_at_wp.pl)
Data: Fri 12 Mar 2004 - 19:44:42 MET

Użytkownik "wek" <wek_at_pf.pl> napisał w wiadomości
> witam
>
> powiedzcie mi, ale tak szczerze
> czy kupienie notebooka z centrino to blad?
> chodzi mi o jego wydajnosc?
> jak ma sie np. centrino 1.4 do celerona 2.4?
> czy ktos moze uzywal takiego i takiego notebooka i moze cos doradzic?
>
> pozdrawiam, z gory dzieki za pomoc
>
> ps.
> dodam jeszcze, ze ja wybralem:
> FUJITSU-SIEMENS AmiloM Centrino1,4 15" 256 40GB DVD+R XP
> czy ktos moze uzywa konkretnie tego modelu i moze cos powiedziec?
> o wydajnosci w pracach biurowych?
> w ogladaniu dvd i divx?
> [...]

Ja tez kupiłem niedawno Fujitsu-Siemens tyle, że LifeBook (1.3 Centrino, 256
MB) i jestem z niego bardzo zadowolony. Obliczenia które wykonuję
(postproccesing GPS) na kompie stacjonarnym (Athlon 1.0 GHz, 512 MB) trwają
około 25-30 minut a na tym notebooku taki sam pakiet danych jest obliczany w
2-3 minuty. Różnica więc kolosalna na plus notka.
W porównaniu do innych notków które widziałem F-S sprawia dość korzystne
wrażenie (dobra jakość wykonania, dodatkowe oprogramowanie) o wiele lepsze
niż taka np. Actina.

marco