Re: FSB 200

Autor: Maciej \ (tp.sa_at_wp.pl)
Data: Fri 12 Mar 2004 - 19:18:23 MET

W.K. wrote:
> Ale trochę się chiba czepiasz ? :)

Nie czepiam sie tylko dochodze co tak wlasciwie chcesz uslyszec. Piszesz, ze
podkreciles, ok - w sandrze napewno przepustowosc pamieci skoczyla, cos tam
w pcmarku bedziesz mial wiecej, w grach tez, ale to by trzeba bylo zmierzyc,
a tak wlasciwie to nie napisales co robisz na kompie wiec ciezko powiedziec,
fsb moze ale nie musi miec znaczenia, ma chodzic szybciej? moj zegarek
chodzi az za szybko ale sie nie ciesze:)

Jak juz sie chwalimy: ja tez mam podkreconego p166mmx_at_200 i kto mi powie
czym zmierzyc skok wydajnosci?:)

--
 - Maciej "yaq" tp.sa_at_wp.pl -