Re: Acer Travelmate serii 240

Autor: Pawel_sm (pawel_sm_at_w_usun_to_p.p_i_to_tez_usun_l)
Data: Fri 12 Mar 2004 - 16:29:24 MET

> Kupilem wczoraj Acera Travelmate 243 i bardzo denerwuje mnie jego...
> wentylator! :-( Wlacza sie bez zadnej powaznej przyczyny, np. przy
> uruchamianiu przegladarki internetowej.

To moze byc wystarczajaca przyczyna...
Mam tego notebooka. I jestem bardzo zadowolny z niego lacznie z praca
wentylatorka.

Wole zeby raz na jakis czas sie wlaczal niz pracowal caly czas.

Najlepszym rozwiazaniem problemu jest sie przyzwyczaic albo sprawdzic czy
nie ma w tle wlaczonego jakiegos programu ktory znacznie wykorzystuje CPU.