Re: Ile pasty na proca :)

Autor: BQB (adres_at_anty.spamowy.com.invalid)
Data: Fri 12 Mar 2004 - 13:54:43 MET

Użytkownik "Kolu" <koluWYTNIJ_at_TOwp.pl> napisał w wiadomości

> Mam nadzieję, że nikt nie zdementuje tej rewelacji o wodoszczelności
> procka (głównie na uwadze mam Pentiumy IV). Oczywistym jest bowiem, że np.
> Pentiumy na podstawce SLOT1 z racji swojej konstrukcji nie nadają się do
> tej operacji całkowicie :)

No ja tak robilem z duronami i athlonami na socketA. Inne procesory
montowane do gniazd scoket (nie znam tych numerkow od intela, tyle ich juz
bylo, ze hej). Odnosnie prockow na SLOT (byly tez jeszcze AMD K6 na slotA)
to tam nie ma potrzeby uzywania pasty (slabo sie grzeja w stosunku do
obecnych i czesto wystarcza rozwalic obudowe i zalozyc sam radiator od
obecnie produkowanych procesorow i nie podlaczac wentyla), ale gdy jestem u
jakiegos znajomego, i ma "rozbieralnego" celka slot1, to daje i tak paste.
Na pentiumach zakladana byla taka "gumka" pomiedzy procka i radiator i jakos
to dzialalo.

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl