Re: koniec zimy, więc chłodzenie tematem numer 1

Autor: Grzegorz (grzegorz_g_at_hotmail.com)
Data: Fri 12 Mar 2004 - 13:35:54 MET

Marco wrote:

> Myślę o
> dodatkowym wiatraku, zamontowanym tuż pod zasilaczem. Jest tam takie
> "dziurkowane" miejsce na wiatrak 80mm. Czy taki wiatrak powinien wysysać
> ciepłe powietrze czy tłoczyć zimne z zewnątrz? A może jakieś inne
> rozwiązanie?

Powinien wysysać gorące powietrze z górnej części obudowy na zewnątrz.
Jak będzie dalej za ciepło to dodaj drugi wiatrak z przodu obudowy na
dole który tłoczy zimne powietrze do obudowy

> 2) Dyski - kupiłem kaloryfer firmy Seagate o 120 żeberkach :-) Smart już
> wykazał max temperaturę 53 st. C. To chyba za dużo.
> Myślę nad kupnem http://sklep.age.pl/opis.php?m_kod=WE___SPIRHD05040S

to Ci nic nie da jesli w obudowie masz piekło
lepiej przykręć dysk za dolnym wentylatorem (z przodu obudowy) tak aby
powietrze z zewnątrz go chłodziło.
Jeśli chcesz mieć ciszę to te dwa dodatkowe wentyle puść przez jakiś
regulator obrotów (potencjometr).
Pozdrawiam
Grzegorz