Barton i napiecie... pomozcie!!!

Autor: Krzysiek (mazzi_at_plusnet.pl)
Data: Fri 12 Mar 2004 - 13:26:22 MET

Posiadam procek Athlon XP Barton 2600+ na standartowym taktowaniu.
Podczas uzywania kompa temperatura procka zachowuje sie dosc
dziwnie...podczas "nic nie robienia" i pracy w Windowsie jest ok.38*C, po
godzinnym graniu 52*C, a w stresie (prog.Hot CPU Tester) nawet 56* albo
wiecej...
Powiedzcie mi prosze, czy przyczyna tego grzania moze byc <dziwne> napiecie
procka???
Wiem, ze ma byc 1,65V....malo tego...Tak mam ustawione w biosie! I mimo to
zarowno bios i inne programy (Aida32, Sandra2004) pokazuja mi napiecie
procka 1,71V!!!
Czy jest to spowodowane dosc kiepskim zasilaczem??? I czy moze to byc
przyczyna takich skokow temp.
I najwazniejsze pytanie: Czy moge w biosie <<obnizyc>> napiecie do ok. 1,60V
tak zeby napiecie z zasilacza tez spadlo??? Cy jest to bezpieczne??? Co sie
dzieje jesli obnizymy napiecie zbyt mocno???

Serdecznie prosze o pomoc i dziekuje za wszystkie odpowiedzi i porady.
Krzysiek.