Mam problem....

Autor: Kuba (jakub.kawa_at_wp.pl)
Data: Fri 12 Mar 2004 - 13:03:47 MET

Witam.

Mam problem ze sprzętem- wieszają mi się wszystkie gry(nie licząc Sim City 4
:-/ ), filmy DIVX itp...
Mój sprzęt to:
procesor:Athlon 2400XP +
płyta gł." ECS K7S5A bios po aktaulizacji
ram: 2x 128mb SDRAM
grafika: Radeon 9200 128mb 128bit
dysk: Seagate 40gb
zasilacz: 300W Codegen
dźwięk: Sound Blaster Live! 5.1
Na początku myślałem że to karta graf, bo dużo o tym czyałem i wszędzie
pisali że ta karta wymaga mocnego zasilacza, ale teraz to już naprawde nie
wiem co jest ;-/ Wszystkie gry się wieszają po jakimś czasie, filmy tak samo
:-(
Procesor i ram w biosie ustawione są na 133/133
Moze ktos mial podobny problem lub wie jak go rozwiązać?! :-((

pozdrawiam Kuba