Re: Czy Duron padł już ?

Autor: Wiktor S. (wswiktor_at_poczta.fmv)
Data: Fri 12 Mar 2004 - 12:29:29 MET

> Procek - Duron 1600 MHz. Na każdej płycie na której był odpalany ( a na
> 4 różnych każda z nich działa z innym prockiem) - nie działo się nic.
> Ruszają tylko wiatraki i nie rusza grafika ani nie ma żadnych beepów.
> Jakby wszystko było martwe. Czy procek jest uszkodzony .

Jeżeli dopilnowałeś np. taktowania magistrali - czyli nie podkręcasz procka,
to tak.

> Czy tak powienien się zachowywać ?

Co to w ogóle za pytanie?!?

> Każda z płyt była inna i miała inną grafike,
> pamięci etc więc wykluczam te elementy. Nie widziałem nigdy jak ma się
> uruchamiać płyta z uszkodznym prockiem ale wydaje mi się że powinna
> odpalić i pokazać ze procek jest beee ...

Niby jak ma pokazać? Na płycie jest program - BIOS. To on jest
odpowiedzialny za test komputera i wyświetlanie komunikatów. Procesor zawsze
wykonuje jakiś program. Pierwszym programem ładowanym i uruchamianym jest
właśnie BIOS. Nie ma procka lub nie działa, nie ma pamięci lub nie działa -
nic się nie uruchomi. Komunikatu nie będzie, bo nie ma co go pokazać.

--
Azarien
e-mail:  wswiktor.fm<dot>interia.pl<slash>mail.html