Co myślicie na temat tego systemu?

Autor: Pete (escape2music_at_hotmail.com)
Data: Fri 12 Mar 2004 - 10:58:11 MET

[Dane systemu poniżej.]

Generalnie intersuje mnie czy ta płyta główna jest OK?

Oczywiście przydałoby się więcej RAM'u, ale to się oczywiście da
naprawić.

No i nie wiem jaki tam zasilacz dają (produkcja Vobisu), ale ewentualnie
też można by go wymienić na lepszy.

I ta karta GFX też raczej low-end. Z drugiej strony żadne tam nowsze
gry nie będą na tym kompie uskuteczniane, więc może nie ma znaczenia?

Sam już nie wiem. Szukam gotowego kompa (z 2-letnia gwarancją na
całość) na bazie P4 2.6-3.0GHz. Sądząc po wypowiedziach w archiwum
grupy, kupowanie takiego w hipermarketach typu MediaMarkt to pomyłka.
Więc zostaje mi Vobis, gdzie już nie jednego kompa kupiłem. Ale za tą
cenę (3100zł), to ten zestaw wydaje się mało oferować. Macie jakieś
alternatywy w okolicach W-wy?

Dzięki!

Pete

Dane:

Procesor: IntelR PentiumR4 3,00 GHz z technologią Hyper-ThreadingT,
magistrala 800MHz, 512kb cache
System operacyjny: MicrosoftR WindowsR XP Home PL
Płyta główna: chipset VIA PT800 / ATA100
Pamięć RAM: 256MB DDRAM 400MHz
Napędy:
dysk twardy: 3,5" 80GB 7200rpm ATA100
CD-RW COMBO: 52x/24x/52x DVD 16x
FDD: 3,5" 1,44MB
Karta graficzna: 128MB DDRAM akcelerator 3D ATI Radeon 9200SE TV-Out
Karta dźwiękowa: zintegrowana 6 kanałowa
Komunikacja:
Ethernet Fast 10/100
Interfejs:
sześć portów USB w standardzie 2.0 (opcja 8 portów)
port równoległy
port szeregowy
dwa gniazda PS/2
Obudowa: Midi tower ATX z zasilaczem 300W