Radeon 9200 SE a 8500

Autor: latet (latet_at_wwwrrrrrrr.pl)
Data: Fri 12 Mar 2004 - 09:37:01 MET

Witam,

Czy warto wymienić:
starego Radeona 8500 64 MB AGPx4 (oryginalny ATI),
na Radeona Saphire 9200 SE 64 MB DDR AGP 8x?
Kwestie finansowe pomijam.
Plyta glowna jest nowa i obsluguje AGPx8.

Myle o tej wymianie, bo 9200 jest bez wiatraczka, a to lubię :-)
Jakosc obrazu 2D porównanłęm i wydaje mi się identyczna.

A jak bedzie w grach 3D? Gram rzadko, bardzo rzadko,
ale chciałbym to wiedzieć. Czy nowoczesniejszy techniologicznie,
ale tani 9200 bedzie szybszy niz 8500? A moze jednak wolniejszy?
(procesor mam PIV 1.8, ale moze za jakis czas bedzie szybszy).

Ktory Readek zżera więcej prądu?

Czy ATI juz nie robi calych kart graficznych?

Dzieki!

latet