Re: Windows 95 OSR 2.1 na dysku SATA?

Autor: Mariusz [mr.] (wyslij.na_mjedrz_at_polbox.com.USUN.TO)
Data: Fri 12 Mar 2004 - 05:15:16 MET

>Może ma tylko taką licencję, a może z sentymentu?

    O'kay, dzięki za obronę i nieco szersze horyzony niż "mechaniczni łowcy
nowości" - surferzy błyskotek, dla których dwuletni program to już muzeum.

    Przede wszystkim dlatego, że po ośmiu (!) już latach codziennej pracy
system mam rozpracowany na atomy - max. spersonalizowany (łącznie z
własnymi poprawkami i ingerencją w sam system), znam go na pamięć, jego
plusy i minusy, a automatyzm zachowań wdrożony tak głęboko, że jak
najdłużej chciałbym odwlec moment rozstania - nawet kontakt z W'98
doprowadza mnie do rozpaczy, bo co chwilę okazuje się, że system zrobił coś
innego niż oczekiwałem, a najgorsze, że są to najprostsze czynności, czyli
takie, które wykonuje się setki razy na godzinę - żeby każdy następny
system zajmował siętylko poprawieniem starych błędów to jeszcze nie byłoby
tak najgorzej. Najgorsze jest to, że MS miał ambicję za każdym razem
pokazać jak wielkie są zmiany i dlatego w kolejnych wersjach pełno jest
zmian dla samych zmian - albo coś inaczej działa, albo przynajmniej inaczej
się nazywa (tłumaczenie IE5 jest np. tragiczne, bliskie tłumaczeniu
mechanicznemu, w kazdym razie bez żadnej dbałości o ciągłość) - z
wdrukowanymi w podświadomość automatyzmami nie idzie wygrać w żaden
sposób - ja już jestem sformatowany do Win95 2.0 + DOS + USB/AGPsupp +
IE4.0 bez integracji pulpitu i póki się da nie bedę tego zmieniać, a dyski
SATA to dla mnie całkiem nowy temat i jeszcze ich "nie czuję", a rozważałem
przesiadkę na komputer bez dysku (P)ATA, ale ostatnio sporo zdążyłem się
naczytać o kilku dolegliwościach SATA wieku dziecięcego, więc chyba jednak
na razie sobie odpuszczę.

    Górą doświadczeni userzy starych progsów! (ale chyba będziemy musieli
sobie założyć oddzielną grupę - userów-weteranów, bo nasze problemy powoli
stają się coraz bardziej wyspecjalizowane :))

Pozdrawiam.

Mariusz [mr.]