Re: RAID 0+1 - szybkosc zapisu

Autor: Kit (adarpo.niespam_at_wp.pl)
Data: Thu 11 Mar 2004 - 21:00:50 MET

> A dlaczego?
> Właśnie planuję zamianę ATA 120GB Seagate
> na 2xSATA 80GB Seagate w RAID.....
> i trochę mnie zmartwiłeś....

Tłumaczenie Seagate mnie nie przekonuje, więc nie będę go podawał. Tak jest
z dyskami od serii BIV. Tydzień temu sprawdzałem B7 200GB 8MB dwutalerzową.
Jak zadziała w RAID 0 i w RAID 1. Różnice minimalne. Co gorsza sprzętowy i
softwerowy stripping dawał te same efekty.

58MB/s średni odczyt i 65MB/s szczytowy. Zaś jako pojedyńczy dysk 56Mb/s i
68MB/s. Tak więc zysk nie wart zachodu.

Ukłony,
KiT