Re: padł dysk

Autor: Marco (notrue_at_interia.pl)
Data: Thu 11 Mar 2004 - 20:06:46 MET

Użytkownik "gaw" <gawroni_at_o2.pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Dysk to Samsung 40GB, chyba talerz sie rozkreca ale glowica juz nie
chodzi,
> bios go nie wykrywa Zasilacz podaje troche wysokie napiecie 12.72V -
moglo
> byc to przyczyna awarii ??

Mogła,ale... Mam od kilku dni dobry zasilacz, ma bardzo stabilne napięcia
i napięcie 12V sensor płyty wykazuje jako 12,72V, a czasami 12,66V, więc
oba napięcia poza normą. Zmierzyłem miernikiem elektronicznym to napięcie
i wyszło 12,4 V, więc jest dobre. Także sensory płyty często pokazują
błędne odczyty.