Re: Ile pasty na proca :)

Autor: axial (axial_at_poczta.onet_kropka_pl)
Data: Thu 11 Mar 2004 - 19:55:32 MET

Użytkownik "Jacek Maciejewski" <jacmac_at_tnij.go2.pl> napisał w wiadomości

> Jak sprawdzałem swoją to ni cholery nie chciała przewodzić, a próbowałem
> rozmaicie. Mówiąc "srebrna" mam na myśli jej kolor. Dostałem ją w
> strzykawce, razem z radiatorem MINT M5T.

A kto Ci powiedział że musi?????
To są wysokie częstotliwości i mają się nijak do przewodnictwa
np. połączenia żarówki i bateryjki.....
Po drugie nikt nie da ci gwarancji że ta pasta
po zaschnięciu nie reaguje np. z cyną powodując jej korozję..

Z pastą to tak jak z klejem...
"Klej najlepiej trzyma jak go nima"
To takie przysłowie....
:)